what to do?

2010-06-21 @ 00:27:58

egentligen borde man väl passa på att sova, men jag kan inte nu när jag fixat med kartongerna, blev ganska pigg. Fast egentligen är jag så trött så jag har blivit pigg, entiendes? :) Passar på att mysa med min älskling inte ofta vi får tid för varandra bara han och jag♥ Min baby. 
 
Ska nog till syster på Onsdag och äta varm smörgåstårta och bara umgås! MUMMA. Jag har en heeel kartong med jätte fina kläder som jag inte använder eftersom jag blev lite tjockis efter joel kom så vi ska nog byta lite :P Det är ändå inga kläder jag kommer att använda så kul att de kommer till användning av nån annan. De här med bloppis sket jag ie blir bara bökigt med att skicka o hit o dit.

Puss & Godnatt till er


Kommentarer
Jennifer

Jättefin blogg! =)

2010-06-21 @ 00:35:03
URL: http://jennifernorin.blogg.se/
Carolina

Onsdag fyller mamma år ju

2010-06-21 @ 11:00:08
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!