Utedag

2010-06-02 @ 18:03:29

Dagen började inte så bra idag. Fick en bitchflipp o va sjukt irriterad. Hade tvättid idag också. Det var nog det som gjorde mig stressad. Men vi gick ut ändå och hade det mysigt :) Träffade min moster idag också :) Det var roligt! Finns inget bättre än att äta saftiga frukter i värmen. Speciellt melon :) Dock köpte vic fel melon, men han gick ju iaf och handlade och det var gulligt :) Snart ska Vic till Rolle och se på nån match och jag ska väl grilla med min syster. Måste vänta på att tvätten blir klar så att den som tvättar efter mig kan kunna hänga upp sin tvätt. Fan vad skönt det skulle vara att ha tvättmaskin hemma assååååå.

MeAndMyBabe4Life.

Våran älskade Son♥
 
Me and my baby bro'

Joel♥


Kommentarer
Mikaela

aow bebisar!!

2010-06-02 @ 21:17:03
URL: http://islaa.blogg.se/
Isabel

Så fina bilder! Det ser ut som om du gått ner massor nu efter förlossning ju :)

2010-06-02 @ 22:58:35
URL: http://aizah.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!