Tandvärk :(

2010-06-26 @ 19:29:07

Jag undrar hur tandläkarna tänker när man söker en akuttid och får en 2 månader senare, Jag står snart inte ut längre! Jag har svinont och det dunkar i hela huvudet. Det värsta av allt är att jag har ont i två tänder och de sitter bredvid varandra och den 12e ska jag dra ut en tand. Tänk om det är fel tand? Är så rädd, hatar tandläkaren. Har aldrig dragit ut en tand. Nån som vet om det gör ont? Eller är man tillräckligt bedövad så man inte känner nått? Jag får inte ta några värktabletter heller eftersom jag ammar. Oh :(



Jag har så ont!


Kommentarer
Hanna

Hejsan ! Det finns en bildbomb nu på min blogg sen midsommar =) kolla gärna in <33

Kramar/Hanna

2010-06-26 @ 21:16:23
URL: http://hannathorsson.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!