Man kan inte må bra alla dagar

2010-06-24 @ 21:51:41

Usch, jag mår inget bra. Det värsta är när man inte vet vad det är. Jag vet verkligen inte och det plågar mig. Jag vill kan inte le och jag är bara allmänt nere. Det är jättejobbigt. Jag vill vara glad, träffa folk och bara vara. Men det går inte. Jag får bara panik när jag är bland massa folk. Jag får panik av höga ljud. Allt ger mig fan panik när jag inte mår bra. Nu har jag världens tandvärk på det hela också så mitt huvud dunkar ashårt. Trött är jag också, jag är helt slut fast jag inte gör något speciellt.. Tur att jag har Victor, jag kan verkligen prata med han om allt!
Han dömer mig inte, han lyssnar och han förstår. Någonstans på min resa genom livet har jag tappat bort mina vänner, jag har låtit de glida iväg och jag själv har glidit in nånstans och kan inte hitta vägen ut.


Jag har tappat bort mig själv allt är bara en enda röra.


Kommentarer
Maria

Stackare.. Det kommer bli bättre snart ska du se :) Jag tänker på dig ! <3

2010-06-24 @ 21:53:39
URL: http://missteaser.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!