Mamma♥

2010-06-23 @ 11:31:25

Idag ska jag köpa henne nått riktigt fint och säga till henne hur mycket jag älskar henne 1000 gånger om. Jag är nog den som säger det mest, känns som hon inte blir uppsakattad och det gör så ont i mitt hjärta. Jag älskar mamma mest av allt i hela världen och hon blir extra speciell då jag inte har min pappa. Mamma har stöttat mig genom allt, verkligen allt! Ja, hon är lite knasig och högljud men alla kan inte vara perfekta och jag älskar min mamma så högt så det inte finns ord för det. Hon är min stjärna! Te amo mamita


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!