Make a difference!

2010-06-21 @ 00:58:36

HÄR KOMMER PREDIKAR EMILY! HAHA!

Häromveckan såg jag ett inslag från the oprah show ( You know the kvinna whos got the pawah) och de berörde mig så jäkla mycket. Folk som dör i onödiga olyckor för att man ska sitta och prata i telefon samtidigt som man kör. Alla som gör det är i mina ögon idioter och det har jag inga problem med att säga för det är fakitkst så jag tycker. Det är ju inte bara folks  liv utanför bilen de räddar, de räddar även ditt. Tänk vilket dåligt samvete man ska ha för att ha kört på en liten flicka för att man inte varit uppmärksam på vägen? Its your choice. " Det händer inte mig" Jo, det gör det.


Jag berättade det här för Victor och han respekterade det jag sa och pratar nu aldrig i telefon medans han kör. We might have saved someones life and that feels awesome.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!