Lång dag idag

2010-06-17 @ 21:15:31

Vissa dagar går fort, andra långsamt. Idag har det varit segt MEN kul :)


Jag och Victor gick till öppna imorse och hämtade hand och fotavtrycket vi gjorde med Joel förra veckan :) Den blev så fin. "Åh vad stolt jag blir" sa jag när jag såg den medans patricia paketerade den i tidningpapper. Hon vände sig om och gav mig en konstig min och sa :" Vadå? att jag kan slå in saker i tidningspapper?" Haha! Jag menade ju förstås avtrycken. SKITFINT! Måste dock sandpappra på sidorna för det är lite ojämnt.
Efter det så va vi på föräldrakurs och fick lära oss babymassage. Joel älskade det förutom i ansiktet ( det jag tycker är skönast)


Nu sover lill killen. Han har feber, gråtit och skrikit så mycket och jag förstod först inte var det var, men sen gav jag han ett svalkande bad och en liten alvedon i wumpan för han hade tydligen feber min lilla bäsi ♥

Här är avtrycken:


 ZOOM!


Jag älskar min son så starkt.


Kommentarer
Carolina

nej vad gulligt verkligen något fint minne att ha:)

2010-06-17 @ 21:29:17
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
moa

hahah jag med , jag går in typ varje halvtimma och kollar om du fått ngt svar eller vet ngt :P

2010-06-17 @ 22:51:41
URL: http://woonies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!