dödstrött

2010-06-21 @ 20:23:16

Idag har jag inte suttit stilla en sekund känns det som. Men det är skönt att röra på sig men när Joel väl somnar så känner man hur sluuuut man är! Och imorn ska vi till Kolmården. Yeeey! De ska bli kul! Har dock inte hittat vår kamera än.. helt sjukt. Ska passa på att städa nu när han sover.. Sen när min älskling kommer hem ska jag passa på att duscha, vill inte duscha när joel sover för jag måste stänga av vatnnet o sätta på, stänga av,sätta på, stänga av, sätta på, stänga av, sätta på, stä.. aa ni förstår :)




Amo mi familia ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!