Det gäller att passa på

2010-06-18 @ 13:41:31

Inatt har jag sovit lite dåligt för Joel har feber vilket innebär att han blir lite gnällig min lilla pojke♥ Usch, jag vill ju att han ska må bra. De gör ont i mig när jag inte kan få han att må bättre. Nu blir det iallfall storstäd medans Victor har Joel. Måste ju passa på :)) Sen ska jag ta mig en dusch. Har börjat duscha lite för mycket men så länge jag känner mig ren så.. Man vill ju inte gå omkring o känna sig smutsig. Nej nu ska jag städa Pouss!

De är vääldigt lika bara det att Joel är mörkare


My soulie♥


Kommentarer
moa

aaw, vad söt bild !

2010-06-18 @ 15:17:12
URL: http://woonies.blogg.se/
nathalie :)

fin blogg :D

2010-06-20 @ 11:24:14
URL: http://nnathalielarsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!