BLOPPIS♥

2010-06-06 @ 22:49:51

ett hårstrå i mortadellan (inte på utan i) och blod i äggulan. Jag som var så hungrig! får väl banta ikväll då. Är det bara jag som är besatt av bloppisar på tal om annat? jag vill köpa så mycket men vågar inte ifall det är lurendrejare. Hur vet man att det är safe att köpa lixom? Funderar själv på o ha en. Har såååå mycket kläder jag vill bli av med. NÅN SOM VILL BYTA? Hihi älskar kläder men kommer fan inte i nått. Men men, ska börja träna så snart min kropp är läkt helt. Nu yrar jag av hunger och trötthet. Hoppas på en natt med sööömn! Puss sålänge


Kommentarer
Ida

ja har inte problemet med att inte komma i kläderna, mitt problem just nu är att behålla dem på.. .allt är förstort :( efter att gått ner 10 kg pga sjukdom :(

2010-06-07 @ 12:08:09
URL: http://peaceeandlove.blogg.se/
Carolina

Jimmies pappa har 2 st loppisar vi kan gå till och kolla in nästa gång du kommer och hälsar på mig;) ja vi kan bytta om vi kan ha varandras kläder

2010-06-07 @ 15:02:16
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!