Längtar till imorgon

2010-07-03 @ 22:14:45

Imorn ska jag träffa Cecilia, min barndomsvän. Jag saknar henne så! Vi har alltid så kul. När vi var små så fnissade vi alltid så Lisa (cecilias mamma) brukade säga " Nej nu får ni sluta fnissa!" Haha :D Sov nästan alltid där. Hennes katt fick barn mest hela tiden och vi myste med kattungarna när de var såå små. Ibland satt vi på internet (endast på helgerna) och spelade spel i kanske en kvart på nätet, det var då man fick betala för varje minut när man var inloggad,hehe. Saknar den familjen så!

Nu blev det precis mål för Spanien. Måste säga att det har varit en sjuuk match. Haha! Viva españa eller nått ;)
Nu ska jag ladda batteriet till  kameran så det blir bilder imorn! :) Måste förevigas. Sen kanske madde Jobbar imorn? eller hon kanske inte jobbar helg? (en annan barndomskompis) ;)

Vi köpte förresten vagnen. Tar kort imorgon eftersom kameran inte har batteri nu.'








som sagt.. Miss world släng dig i väggen!


Kommentarer
Avin Af Winfrey

Hahah den sista bilden ser ut som Gangster pagent queens ahahha:D

2010-07-06 @ 22:46:10
URL: http://evyns.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!