Hej då tandjävel

2010-07-12 @ 12:59:39

Nu är den borta och jag kommer inte sakna den! Iallafall inte smärtan. Jag har aldrig dragit ut en tand innan och de var bland det läskigaste jag gjort. Det var läskigare än att dyka långt ut i havet i Egypten med risk för att det kunde komma hajar. Förstår ni då hur läskigt det var?

Jag är såå hungrig. Verkligen ashungrig o törstig. Värmen tar död på mig.. Och nu får jag inte dricka eller nånting på tre timmar. Tror ni jag åt frulle innan jag drog ut tanden? nej. Haha, så jag hungrar ihjäl här. Nu får jag hoppas tandvärken är över.

Äntligen är tandfan borta. Tack Vic att du följde med mig. Joel tyckte det var så läskigt så han svimma. haha (läs somna)


Kommentarer
lucke

tjabba! hur mås det? :)

2010-07-12 @ 13:14:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!