Allt i allo dag

2010-07-09 @ 18:51:34

Vaknade halv sju imorse men somnade om. Tack o lov! Victor började städa när vi vaknade :) Skönt var det kan jag lova. Nu ligger båda och sover efter maten. Victor börjar jobba sen. Åh kommer vara rädd o sova själv. HAHA JAG HATAR DET! Kom o gör mig sällskap? nån? Har jag inte uppdaterat nått imorn så har jag blivit uppäten av ett spöke. Bara så ni vet!

Har tvättat hela dagen med.. Skönt att inte ha massa jävla tvätt. Hatar tvätt. Känns som man inte har några kläder men när man tvättar så har man helt plötsligt massa? Vilket mysterium

Lägger in en bild så ni får se våran vakra tvättsuga + dagens outfit!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!