YAH!

2010-01-02 @ 19:22:55
Äntligen kan jag säga att " I år kommer vårat barn" haha tagit lite mer än sju månader att kunna säga de xD Men nu är de sagt och ja ; i år kommer bebben. Skönt som fan faktiskt. klart jag längtar efter att hålla bebbe i våra armar, men ska bli så skönt att inte ha ryggvärk 24/7, för att inte tala om halsbrännan.. Låter jag negativ? JAg kanske är lite negativ av mig just nu, men det är så jag känner, och meningen med denna blogg är att skriva ner vad jag känner.. Så..



Ser ut som h*n säger ; Hjälp jag drunknar. haha =) Sötnos..
56 dagar kvar nu, Hoppas de går fort. En sak som jag tänkt mycket på, men jag inte riktigt insett ändå riktigt är att jag kan föda på min F-Ö-D-E-L-S-E-D-A-G. Jag är ju beräknad den 27 Februari, och min födelsedag är den 9 mars ( 10 Dagar efter BF ) och det skulle verkligen vara så TYPISKT att jag skulle ploppa ut ungen då, och då blir jag helt seriöst besviken, av alla dagar - my bday. Nej tack! Vill gärna ha den dagen för mig själv..FRUSTRERANDE att tänka på faktiskt, men som jag sagt till Alla : Den kommer komma i Mars , INTE februari. Jag vet det. Jag bara vet det.- Jag hoppas ju fortfarande på Feb, men som sagt, na-a!
-
Funderar på att gå ut på en promenad, gå av mig lite ilska..




Kommentarer
Nethan

hahah okej, men du röker väl inget nu ? ^^

Alltså, jag har väl mina härliga perioder, men kan flippa rätt hårt om de gäller andra tjejer -.ö

haha!

Du vet den skönaste svartsjukan xD

Åååh du vill bli skinny ha? :D jag med fifan!

Saknar dig biiiatch

2010-01-03 @ 13:09:18
URL: http://wrongattitude.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!