WOHOO

2010-01-14 @ 07:47:11

Det är mitt mitt, mitt!



Tur att man är så snabb i fingrarna! Jag hade inte tänkt att köpa mer kläder, eller jo, någon pyjamas och långärmad tröja, men det är så dyrt o så såg jag detta paket och slog till direkt. och den innehåller -hör och häpna- 3 St pyjamaser och 3 tjocka tröjor. Så why not! Men inget mer nu.. De har ja lovar victor =) Han säger att vi inte behöver mer men tss han vill säkert köpa upp hela babyland, bara att han inte säger nått om det! ;)
 Måste förresten ta kort o visa det jag fick av Towe älsklingen, skitsöta skor bla o sen massa söta kläder. Måste jag visa ju =)

25 bodysar
7 st mjukisbyxor
1 par jeans
3 st tröjor/jackor (med tillhörande byxor)
3 st pyjamas strl
4 st sparkdräkter strl
3 st nya mössor
Overall Nalle varm

FNISSSSSSSS!


Kommentarer
towe

Ojojoj, du har ju m-ängder med kläder nu ju! :D + att jag har en hel drös med t-shirts här hemma till små bebisar :P hihi.



begagnat är bäst! speciellt när man köper till småttingar, då är det ju knappt ANVÄNDT

2010-01-14 @ 09:38:04
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Emma - Foto m.m.

haha jäklar de va mkt, tänk på att de växer som sjutton när de är sådär nyfödda. Herregud tar bara nån månad så är de döö stora o gosiga :D!

2010-01-14 @ 13:22:33
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Carro

shit vad kläder du har nu till barnet.Så du köpte dom kläderna till slut.Jaha nu behöver han/hon inte gå naken i allafall

2010-01-14 @ 13:47:39
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Emma - Foton m.m.

heheh nae de förstår ja att man inte kan :)! haha shit ja ja skulle köpa hur mkt som heslt till min unge :)!

2010-01-14 @ 21:32:22
URL: http://babiidarling.blogg.se/
LInda

se uoop me att inte köpa så mkt den första månaden går de ur massor kläder ;) men visst är de kul o köpa hehe

2010-01-18 @ 09:59:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!