Vecka 35

2010-01-17 @ 23:32:20

SNART SPRICKER JAG! Eller.. NEJ! FÖRRESTEN! jag har ju redan börjat spricka!!
JJÄÄÄVLA BRISTNINGAR!




Hahah min undre och övre "sträng" går inte ihop :)

Nu är det inte "långt" kvar ( för en gravid kvinna är 40 dagar låååångt), men ändå så känns det som att tiden står stilla. Jag ser med spänning fram emot förlossningen. ÅH! Vad det ska bli spännande. Tror ju att jag får i mars och tänker man efter så är de ju satana lång tid kvar :( Men men får väl göra det bästa utav det :)


Kommentarer
Emma - Foto m.m.

Åhh :)!

2010-01-17 @ 23:52:32
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Anna

Du har en jättefin mage,ser inte en enda bristning,förutom strängarna under och över naveln,men det är ju helt normalt. Du är så fin,ha det bäst. Kram

2010-01-18 @ 00:59:16
towe

Du har ju inga bristningar? :O



förresten, när vi skulle åka med planet imorse kl 06 så hittade vi världens sötaste liverpool dress, till eran bebis! Så vi var TVUGNA att slå till, hihi. vi måste ses snart så ni kan få allt :*p

2010-01-18 @ 14:18:48
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Isabel

Åh, så fin bebismage du har :) Hoppas att jag får en lika fin när det är dags :D

2010-01-18 @ 22:13:59
URL: http://aizah.se
Melissa

Faaaan va fin du e !!! Jag vill oxå ha en sådan gravidmage... inte en som hänger över pullan min :P MOHAHAHA

2010-01-19 @ 00:02:38
malin

o herregud !! ser skit tungt ut haha.. ser nästan ut som du ska ramla framåt hahah .. snart kommer lilla bebiseeeen .. kan förstå hur mkt du längtar .. till och med jag gör de ! vill ju se hur den lilla ser ut :D

2010-01-19 @ 14:28:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!