Pics..

2010-01-09 @ 14:21:17

Jag förstår inte varför pyret får hicka när jag äter? Den hickar hela tiden, minst tre gånger om dan? Jag vet att de kan  blir å när de övar på att "andas", men ska de vara så ofta verkligen?

Var ju Hos Jowe & Towan för några dagar sen med Victor. Vi käka massa gott och jag ÅNGRAR verkligen så hårt att jag inte tog med mig min rulle som ja inte åt upp, wuä =(  Haha, Wille & Wiggo var vakna i omgångar, men ja lyckades ta kort på Wiggolito ;) Eller nja nästan.. Sån sötnos!


Han va så glad hela tiden =) Och Vic med. Tror han längtar efter sitt barn nu ;)


Mm, så skarpa & fina bilder!


Titta så glad han är lilla filuren!♥


Fina familjen =)


Kommentarer
towe

åh mysmys!!! :D

Tror med han längtar till erat barn. han kommer nog bli en toppen pappa, man märker ju hur barn kÄr han är :D

2010-01-09 @ 19:51:36
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!