Ouch!

2010-01-10 @ 01:10:21

Sitter här och klipper mina naglar och är så jävla arg! Jag har aldrig haft såhär korta naglar- eller förlåt - jag menar ; JAG HAR ALDRIG I HELA MITT LIV haft såhär korta naglar! Jag har adlrig bitit på naglarna ( jo nagellack som flagar kan jag bita bort sådär, men att slicka o bita fyfan vad äckligt. Jag kan verklige inte göra det. HAr aldrig haft superlånga, men aldrig heller korta. Jag gjorde nämligen förlängning och jag visste att de skulle ta skada, men de var verkligen SÅ mjuka mina naglar och de har gått av längre ner än vad som är normalt, Ni vet inte bara tippen, utan dela av nageln har gått av med, och det gör så otroligt ont. " Ska man vara fin får man lida pin" Nae inte fan såhär mycket.


Kommentarer
Linda

Grattis till det kommande barnet, vad spännande :)

2010-01-10 @ 11:34:12
URL: http://adnile.blogg.se/
Kan Dee Drawings

Tyvärr är det inte alltid så lätt för det kommer oftast i vågor. Men nu kommer mycket att hända i butiken för redan v2-3 kommer en massa vårnyheter! Brics kommer i både svart och vitt och storsäljaren Oversize kommer i pastellfärger och äntligen kommer Wanted på linne. Svart Hood kommer också det har varit många önskemnål om det. Har också eventuellt ett helt nytt Linne som ska sys upp i England under eget märke!!! Hoppas det går vägen, som du hör har jag massor av roligt på G.



Kramar Kan Dee

2010-01-10 @ 14:39:09
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
towe

WILLE IGÅ STOLEN :D

2010-01-10 @ 15:13:04
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!