och mitt i natten bloggar jag..

2010-01-12 @ 01:19:45
sitter här och tittar in i skärmen, eller kanske stirrar. Jag är trött i min själ så trött i mig själv. Jag har folk omkring mig, speciellt vic som jag har vid min sida 24/7 men jag kan ändå inte låta bli att ibland känna mig så ensam, som att ingen förstår, trots att ni säger att ni gör det. Och ändå är det jag som väljer att hålla mig borta.

Jag förstår inte varför mitt mående går upp o ner såhär, och det är inte lite heller, det är lixom antingen eller..
Just nu mår jag väl inte så värst dåligt, men jag känner mig oförstådd, jag känner mig naken och sårbar. Jag känner mig liten. Jag hatar inget, men jag känner sån press att jag bara skulle kunna.. aaaaaaaaah.

Jag ser fram emot de här med att föda och sen leva med mitt barn något så otroligt, det ska bli SÅ spännande. Men jag är ju så rädd. Tänk om ja missar de här, eller om jag inte vet det här o bla bla bla. Jag vill det här, men tänk om jag inte klarar det? jag är så trött på att bara tänka negativa tankar, jag vill kunna tänka positivt om mig själv nångång, men de kan jag inte tack vare att jag växt upp som jag gjort. Det är fel att vara bra, jag är inte bra, jag kommer aldrig någonsin bli bra. jag suger på allt, jag är dålig, dåligdåligdåligdåligdålig! Äsch. Jag kan inte formulera mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!