NYVAKEN?

2010-01-01 @ 23:21:31

Eh HELLO!? Jag är så trött så trött =P Sovit hela dagen, o då menar jag inte två timmar, utan HELA dagen, Ätit mat nu och funderar på att lägga mig igen. Jag skulle gå och vila en timme cirkus (vid ett tiden), och bad victor komma o lägga sig ett tag bara för att mysa - vilket slutar med att han också somnar och inte vaknar förrän klockan fem (!!) Och jag SJU (!!)- då kan man snacka om trött..

Vill gå och lägga mig igen, jävla hals som kliar.
Nu ska jag ta mig själv på ett uppdrag och leta efter en bild på Wiggo när han är bebis som jag sagt till Towe att jag ska ta fram flera gånger, så nu jävlar blir det att rota loss bland bilder i datan.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!