halla

2010-01-17 @ 02:44:47

hej hallå hej hallå hejhejhej hallå!
jag är så glad och så lycklig! Vet dock inte om de e för att jag vet att det ligger en kebab i kylen! :') "heheheh".
Vic & jag har varit hos Gisela hela dagen. Myspysmyspysmyspys. Vi stannade till HALV ETT ;o inte så många som vill vara så länge hos sin svärmor? Men jag vill för hon är så myyyyyssiiiig♥! Vi fikade, kollade på tv och köpte hem mat och åt "crunch" som de säger till chips & godis. och kollade bland vics gamla leksaker. Fick också med oss ett örngott hem, jättegulligt men hjärtan på (blåa, röda & beige) så det är könsneutralt. Imorgon(idag)- whatever ;) - så ska vi hämta sängen som Jenny skänkt oss, tack tack tack. En vit vanlig säng sa hon! HÄRLIGT!

Towe, tack så mycket för kläderna! Jag uppskattar eran hjälp sååsås mycket. Tack alla för all hjälp nii gett oss. Ni anar inte hur mycke de hjälper. Ni har lygt bort tyngd från mina axlar. Nu är det skötbord som behövs fixas. Nån som säljer nått billigt? Annars så drar vi förbi en sväng på IKEA.. Nej nu ska jag sova, Bebis rör sig för fullt får så ont.. Börjat få så starka sammandragningar, men det är väl normalt i guess.. Nighty night hörs mañana för nu går mina ögon verkligen i †††††††††††† kors. Love♥


Kommentarer
melissa

Hahaha Emily!! Din blogg gör min dag haha... Nu när jag bara sitter hemma och inte har ngn ork till ngt så har jag börja bli en blogg läsare... helt sjuk för jag har inte tyckte om det så mkt annars. Hade ja inte haft din, maddes o camillas blogg hade jag inte överlevt hihi... Du började få sammandragningar tidigt va? Mina började inte förrän kanske 1-2v sen... men eftersom jag "inte haft problem" under graviditeten förutom min foglossning och nu den otroliga svullnaden så lär jag nog få en jobbig förlossning...

2010-01-17 @ 15:34:04
URL: http://xxmelissaxx.blogg.se/
Anonym

har ni tvättmaskin? ha skötbord på det. funkar toppenbra!

2010-01-18 @ 16:01:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!