Hallo

2010-01-06 @ 00:22:35


Kass update idag,huh? I know and Im sorry! Inte för så många läser, men ni som väl gör det, inte ska jag väl skita i er? ♥ Jag har tänkt på det, många som spammar o skriver " hej vad fin blogg du har, riktigt fin, kolla in min" De skriver ju så för att försöka få in fler läsare. Men jag känner att ; hey, är jag inte intressant, så läs inte. Vad finns det för mening i det? Jag vet  ju själv att jag varierar mig väldigt mycket i vems blogg jag läser. De beror på om denne är intressant. Är det inte så? Och nu är allt UNDERSTRUKET och det går inte att få bort! Gah!


Var idag med Victor ( tvingade med mig han) på nån grejs på mödra, de pratade om bäckenbottensbesvär osv. INte alls som jag trodde de skulle vara, jag trodde man skulle få övningar man skulle göra tillsammans där osv. Men en sketen halvtimme - hon var en halvtimme försenad- kostade 100:- SO NOT VÄRT PENGARNA! Ae, de sög balle falle..
Iallefall för mig..


Gör ett litet test, känner att jag varit så tråkig idag och kommer säkert ha kass update imorn med då jag ska till Nyköping med Vic + family för att träffa de andra =) Spännande. Hoppas jag kan hålla mig vaken bara. Sover som satan nu för tiden, blir sjukt trött, idag sov jag i 2 timmar, as skönt, men tråkigt att sova bort tiden, men jag kan bara inte hålla mig. Jag frågade Vic om de hade med graviditeten o göra, och hans min sa nästan allt. heh, ae om jag ska skriva lite på detta "test" då =) Pusspuss

Någon som

några som förstår dig: Jag vet inte, ibland känns det som ingen verkligen gör det.
någon som du saknar: Mormor Ulla & Pappa
något som du längtar efter: Att få hålla min & Victors Son/dotter i mina armar!
någon som du hatar:Som Jaime i MMW säger;Dont be haitin'


Vem

vem kramade dig senast: Victor=) 
vem pussade dig senast: Samma där ;)
vem ringde dig senast: Nått nummer jag inte kände igen
vem ringde du senast: Kommer inte ihåg, är ingen telfon människa =)
vem var hemma hos dig senast: MISS B!
vem var du hemma hos senast : Mamma?

Har du
har du några kärleksproblem: Nej! =)
har du ätit något idag: Massor!
har du pratat med någon idag: Jajjemänsan
har du gråtit idag: Jag gråter varje dag, hormoner u know =/
har du skrattat idag: HAHA JA =D

Jag
är singel: Nej =)
saknar någon just nu: verkligen
är rädd för att bli övergiven: Top 1 ,nightmares
svär ofta: Jag har hört att jag gör det, men jag är ju mycke bättre nu än för några år sen =)
sjunger i duschen: ÖVERALLT.
är en morgonperson: Om jag fått sova ut ordentligt så!
skulle kunna ha pyjamas på mig i skola: Lätt!
är kär i kärleken: Har varit det ända tills jag träffade Victor
skrattar åt mina egna skämt: Jaa, ingen annan gör ju det så...
vill ha barn: Som fan.
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Njah, jag vet inte. Om läpparna räknas in?

Har du

glasögon/linser: Nej
piercingar: Inte i nu..
syskon: 8 st (Mamma som är en kanin)
pojk/flickvän: Fästman ;)
jobb: BLIVANDE POLIS!
för många vänner: När man sållat bort de falska, så finns de endast några kvar
rymt hemifrån: rymt/ blivit utslängd flera gånger
färgat håret: massa kånkerna!
bra självförtroende:Ibland så..
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
varit kär: JA.
gjort något olagligt: Haha, jaa. Men det är gammalt.
somnat i skolan: Yes & Nicke älskling satt brevid mig hela tiden för att vakta mig så jag inte sov längre än vad rasten varade♥ Rip
brutit ett ben: Nae, tack o lov.
tappat bort mig i min hemstad: HAHA jaaa, varje gång jag går ut typ, (hageby räknas inte)
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Yes
smugit ut utan lov: indeed.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Jag vet inte.
en hemlighet som ingen vet: Tror de
varit på en blind date: ALDRIG MER, FY FAN!
sovit en hel dag: När man varit sjuk o så, ja.
somnat gråtande: Mhm.

Brukar du
titta dej själv i spegeln: Nu tittar jag mest på magen =)
ha ångest: Nästan aldrig längre.
drömma mardrömmar: Varje natt i princip :/
klä dig i svart: Inte med flit, men de händer att det finns den färgen på mina kläder.
hata folk: Nej, försöker låta bli.
lita på folk: Jag vill tro gott om allt o alla, men de bryter mitt förtroende ganska fort..

Sista personen som
sov i din säng: Victor
fick dig att gråta: Ingen person, utan jag bara tjuter för att.. haha
skrek på dig: dunno.


Kommentarer
Robin Hood

tjenare! Svara på dagens fråga direkt i min blogg i senaste inlägget!

DAGENS FRÅGA VAR: JA/NEJ till tuppkam, vad tycker du?



Svara dudes! : D

2010-01-06 @ 00:52:49
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Malin

hehe ok :) vet du vilket kön det är ännu och är bebisen kommer ut? :)

2010-01-06 @ 09:29:32
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Emma - Foto m.m.

jaha okej.. jaa men det är ju vanligt o skulle de vara så går de ju att redigera bort om de är de du ite vill ha :)

2010-01-06 @ 13:45:19
URL: http://babiidarling.blogg.se/
S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's saknade* :/ http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-saknade.html#comment

2010-01-06 @ 15:25:03
Anna

Kul att läsa din blogg,men blev chockad när du skrev att du hade 8 syskon:)Är dom äldre en dig? Lycka till med bebisen.

2010-01-07 @ 01:35:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!