Älskling!

2010-01-08 @ 19:50:20

När jag och Victor kom hem från affären så låg det en lapp i brevlådan, han sa typ ; jag kommer snart och kom hem med ett paket ;



Och gissa var det var? =)



IIIIIIIIIIIIIIIH! Dessa! Jag hade önskat mig dom från melba, han hade skickat efter dom redan den 10e, men i juletider så kan jag förstå att de tar lång tid :P O så kom dom idag, så fick dom som sen juklapp. Visst är han sööt!♥ mihih, är så glad så glad så glad! Kan ju ändå inte använda dom nu =( Men får vänta ett liiitet liitet tag, sen hej o hå, så ska det gå! ;)


Kommentarer
Cazii

Åh!!! FUSKIS!!!

2010-01-09 @ 14:42:31
URL: http://cazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!