16 And pregnant.

2010-01-11 @ 14:02:07

Yeeeeeeeeeees! det är nämligen vad jag ska sitta och titta på nu, jag har ju missat varenda avsnitt - utom ett- och jag fattar inte hur jag kunde göra det, när det var söndagar jag längtade till mest. Antingen låg jag o sov eller så glömde jag helt enkelt bort de. Men nu Jävlar ska de bli maraton. Vic fixade fram så jag kan se det. Synd att jag inte har en laptop så jag kan slänga mig i soffan/ sängen och bara myyyyysa med mig själv. Njae, ist får man sitta på en jävla stol =( I WANT A LAPTOP!

Ni kan välja vem av de 6 tjejerna ni vill se.. Älskar såna här program!♥
Länken har ni härhttp://www.mtv.se/mtv/?StoryId=71839

Så, vi hörs om ett tag! Pussilago


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!