13 Januaryyyyy

2010-01-13 @ 19:05:49

Hej och välkommen in i min dröm!

Denna lila var snygg till stranden - vilken strand däremot kan man ju fråga sig..

Denna skulle jag vilja ha på stranden med, men som sagt ; VILKEN strand?

Nu skiter jag i att drömma om stranden, men i parken då? Skönt att bara dra på sig en varm sommardag.

Mmmmmm GUUULT! älskar starka färger mot min hy (när den är brun)


Alla dessa hittar ni på fashionclub.se Och det är inte alls dyrt, passar lagom bra till oss som inte tjänar 34872498732 :- i månaden.


Kommentarer
Carro

Fy fan vilka eta plagg du har hittat nu blir man lite sugen

2010-01-13 @ 19:37:14
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!