NI PRESSAR MIG!

2010-02-18 @ 12:29:43


ska säga detta på ett snällt sätt för jag vet att ni inte menar något illa.
INGEN bebis ute än! Jag skulle för det första inte sitta på face då, eller? Och för speciellt inte sitta där utan att skriva att jag fått? Det är det enda jag kommer skriva om sen säkert, min son. Min och Victors son..

Jag har 9 dagar kvar
. Jag tror knappast att han kommer innan, MEN gör han det säger jag till!
Jag tycker det faktiskt är skitjobbigt för det är inte heller bara en person som frågar, inte två , inte tre, utan nästan fan alla och VARENDA gång jag loggar in. Det är nästan så att jag snart skiter i att sitta vid datan för att jag inte orkar vill säga ; "nej inget än." "Nej inget än" "NEEEEJ INGET ÄÄN" jag kan förstå att ni är nyfikna, men ni pressar mig. så snälla.. SLUTA! Ni kommer märka när han kommit, jag lovar.



vätta och städa!♥ Puss!


Kommentarer
Bello

Japp o INGET kan få bebisar att komma ut tidigare heller om dom nu själva inte vill det..Det har jag bevis för! :P bebisar kommer när dom kommer helt enkelt.

Minns hur det var när jag var gravid typ klaga alla på att jag inte tryckt ut ungen än :S som om det bara är att trycka ut ungen innan det ens är dags liksom :S ae den kommer när den kommer helt enkelt så kämpa vidare du gumman :)

2010-02-19 @ 20:00:44
URL: http://beelloss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!