min lilla älskling♥

2010-02-02 @ 08:13:10

Usch, min lillebror var med i en olycka igår. Hans buss och en lastbil krockade, den körde in precis där han satt så han och en annan passagerare fick åka till sjukan. Fan vad nervös jag blev. Bara lite ont i axeln knät o huvudvärk,inget allvarligt tack o lov. en av mina största rädslor är att nått ska hända victor och sen när väl jag får ett samtal när de gäller han - att han har krockat -så blir ja ju fan shitless!

Han var så pass pigg att han skällde ut busschauffören iaf. Hahah, det är så Victor. Naej inte håller han sin mun stängd när han är förbannad, stackarn var ju så chockad. Anledningen till att han skällde på chauffören var för att lastbilen hade förträde men bussen försökte lirka sig förbi. Men klart man blir förbannad, han är ju chaufför och ska tänka på allas säkerhet. Han var nog lite chockad, önskar jag var där med han usch.. Tur att han klarade sig iallafall, min lilla älskling.♥ Önskar jag var där så jag bara kunde krama om han o säga att han inte behövde vara rädd ( trots att det skulle vara jag som skakade och grät av rädsla HAHA, men ändå)




åh, min lilla älskling♥


Kommentarer
Bello

Fyy va otäckt! :O vilken tur att allt gick bra!

2010-02-03 @ 18:42:34
URL: http://beelloss.blogg.se/
Kia

Oj herregud :O

2010-02-04 @ 17:21:49
URL: http://kiiika.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!