Ladde spelar lite i afrika :)

2010-02-20 @ 18:18:37

Hej hallå! Var hos grannen Brigit en sväng idag. Stannade dock bara en halvtimme, usch jag kan verkligen inte vara social längre :P Fick ont i ryggen så nu sitter jag här istället :) Inte så speciellt bekvämt att sitta på en hård stol, men jag vill inte ligga i soffan, skulle bara somna då;) Briggan var glad iaf över att hennes man kommit hem från Afrika. Vilket land vet jag inte, så därför säger jag afrika :) Han spelade en låt och jag tycker hans röst är grym som satan!

Just watch it! :D♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!