, jag älskar er!

2010-02-17 @ 21:01:29

Jag blir så glad i hjärtat och själen varje gång jag sätter min fot i erat hem, jag blir så glad och varm varje gång jag ser er. Ni är min familj och jag älskar er så otroligt mycket. Jag tror inte det är många som gått igenom det vi har gjort och växt upp tillsammans och flera flera år efter fortfarande är bästa vänner. :love:

Vi umgås inte varje dag, men vi vet var vi har varandra. Du är min syster, Bettan och micke är mina föräldrar också och dina syskon är mina. Jag älskar er så mycket att jag nästan spricker. (bokstavligt talat) Ingenting kan sära på oss, inte ens våra misstag, vi har för starka band för det. Vi älskar varandra för mycket. Du är min andra häft, Jonna. Och våra familjer är ett! Ska aldrig släppa taget om dig, aldrig låta oss skiljas åt. Jag älskar dej.


Sommaren -06
  
Utgång med Jonna Mars 07(?)


Kommentarer
Jonna

Älskar dig med gumman ! aa mycke har vi gått igenom , men ändå klarat oss ur ! Klart vi är Familj , Tu casa es mi casa eller nått sånt :P . Blir det någon manfred :P

2010-02-18 @ 07:08:59
Victor

aww gmn :$ vad sammanträffande.. fins<3

2010-02-18 @ 10:09:26
Mamma Bettan O Micke

Vi älskar dig åxo gumman du är den bästa vännen dottern som jag aldrig i hela mitt liv ska släppa ifrån mig vi älskar dig mimmi love lindberg lagerbäck

2010-02-18 @ 16:42:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!