Happy valentines day ppl ♥

2010-02-14 @ 14:29:56

Jag var inne på nt och såg att de hade en röstning om vad man tyckte om alla ♥ dag och till min förvåning (not) så tyckte de flesta att det var "komersiellt trams":O



Jag tycker det är skitmysigt med såna här dagar, de som svarat kanske precis blivit dumpade eller bara är allmänt deprimerade. Man kanske vill ha en dag om året där man kan känna sig uppskattad. Visst man vill väl känna sig det andra dagar också, men såna här dagar är bara mysiga. Man behöver inte köpa ett helt jääkla hus eller en ny bil. Bara kanske laga nån mysig middag tillsammans, för att lixom inte glömma att uppskatta varandra. Det gör man ju ändå, uppskattar varandra, men denna dag är som en reminder, att man inte ska glömma. Jag tycker om alla ♥ dag iaf och trots att vi är sjuka så ska vi fira den med snor och hosta mys,  jag & Victor;)

 

Hoppas ni alla har nått att göra idag ♥

 


Kommentarer
M

SV: jaha, känns det inte obehagligt? :s haha :D

2010-02-14 @ 16:03:51
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/
towe

alla hjärtansdag är ett måste :D

2010-02-14 @ 18:09:16
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!