GUD vad det drar ihop sig..

2010-02-17 @ 10:43:49


Både till Bf och i magen! " Endast .."


Imorse vaknade jag av Victors larm (tack älskling) och var pigg som en lärka. Han snoozade och jag gick upp och diskade direkt! :) haha, bra eller hur? Jag tänkte att jag ändå aldrig kommer ihåg mina första timmar på dygnet så jag kunde lika gärna passa på ;) Kände direkt när jag diskade att jag hade hårdare sammandragningar, jag har haft det sen i typ mitten av graviditeten men nu är de starkare.. (YES?)

Ska ta och vila lite nu i sängen. Får se om värkarna går över för då är de "falska" värkar som de heter och de har jag harft nog av tycker jag! Bettan (min extramoder) sa att jag skulle ta ett vvarmt bad, men det vill jag ju inte eftersom jag för endast två dagar sen trodde att vattnet gått när jag badade- så vi åkte upp-  =FALSKT alarm + att jag vill ju känna värkar, lixom känna att det är på G! Men hon sa iaf att om det är riktiga värkar så går de inte över.. Så nu får vi vänta och se.. :) JAG SÄGER TILL OM DET HÄNDER NÅTT Så ni inte behöver undra om det kommit nån bebis eller inte,för då skulle jag knappast sitta och blogga ;) okej? Pusspuss mina hjärtan!♥


Kommentarer
Emma

Jag märker det =D Läste att du fick åka upp men antar att inget hände =S Men håller tummarna för dig och vill gärna ha uppdatering när det blit =P Tack så mycket, tyckte bilderna var lite häftiga =D

2010-02-17 @ 12:32:45
URL: http://emmaamariina.blogg.se/
Emma

Vad bra =) Ja dom blir så blå när ljuset ligger på =S Lite halvläskigt tycker jag =P

2010-02-17 @ 22:00:04
URL: http://emmaamariina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!