glasstime :)

2010-02-13 @ 16:31:54

om man ska gå ner och köpa en daimstrut till mig och älsklingen? :)


Ibland älskar man att vara sjuk. Nejvars, men glass är aldrig fel :D Hoppas bara det smakar gott, nämligen en "turkaffär" brigit o jag säger så. Lite roligt eftersom hon själv är det, typ :p Men sist jag åt hennes glass kändes det som att den hade smält och hon fryst in den igen. Men får hoppas den är fräsch.. Jaja, ska springa ner nu och se vad det finns för glass i den fräscha livsmedels"affären"♥


Kommentarer
Diana

SV. Haha nej då det tror jag inte heller! :D Men alla dina älsklingar kommar ta dig från dig o bbn tänkte jag mer på, då kommer du inte ha tid direkt. Krya på dig!! PUSS<3

2010-02-13 @ 16:36:09
URL: http://meramorfin.blogg.se/
M

Glass är aldrig fel ;-) ha en bra kväll, kram! :)

2010-02-13 @ 18:29:22
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!