är det bara mina cravings som ändras?

2010-02-10 @ 23:36:12



i början av graviditeten- eller tja, början o början. När jag kunde börja äta igen (i vecka 16-17 cirkus -något länge-) Så var jag SÅ sugen på Kexchoklad, kall mjölk och saltgurka. Har alltid hatat saltgurka innan, verkligen hatat, men nu kunde ja inte längre stå emot. Jag bad Victor alltid att springa och köpa det - vilket han gjorde min älskling♥ Everything to please the mother of his child ;) Och jag tyckte det var SÅÅÅ gott. Förstår inte hur jag kunde tycka det, men det gjorde jag ^.- Mjihihihihhi


Nu sitter jag och äter på min älskade banan = muumma! Snickersen åkte ner för länge sen. Det är så GOTT med choklad! :) Och saft såklart, och vatten, och gurka, victors pasta med.. :) ååh, salta S med ett violett S under.. Oboy är också vääldigt gott, kalaspuffar med.. åh sallad är typ bland de bästa som finns.. Och chili con carne.. mm, semlor..

 Nu ska jag försöka sova bcz my back is killin' me.♥
Som jag och Victor säger ; Possposs.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!