åh fucking rövhål typ eller nått!

2010-02-03 @ 16:29:00
Idag fick vi inte alls välja tapeter utan dom informerade bara om vilka ändringar som ska ske osv osv. Blev på dåligt humör redan innan han kom, eftersom han kom nästan en timme försent och vic skulle ju iväg och jobba. Så blev sur redan då, eller ja irriterad iaf. Men vafan allt gör mig irriterad nu för tiden.


Och WOW tänkte jag när jag gick o klagade över saker som var trasiga i vårat hem : fan vad SKÖNT att dom snart ska renovera om. Men nahep, inget jävla byte av persinner(våra är helt jävla ruttna och var trasiga redan innan vi flyttade hit), inte heller ska dom fixa dörrarna som looks like fucking crap! Och inte ska dom heller  - som jag såg mest fram emot - göra iordning i tvättstugan. VET DOM ENS HUR JÄVLA ÄCKLIGT OCH RUTTET DET ÄR DÄR NERE!? TORKSKÅPET FUNKAR JU INTE ENS FÖR FAN! TVÅ JÄVLA RUTTNA TVÄTTMASKINER SOM INTE ENS GÖR TVÄTTEN REN. HALLLLLLLLLLÅÅ

Jag fattar inte? MEN husen runtomkring oss, ja dom kan dom renovera tvättrummet i,sätta in nya maskiner, måla om, få nya Ytterdörrar och fixat fint och fräsch i trappen (nått jag också sett fram emot) alla andra hus, förutom vårat, för det är nämligen så att det är planerat att bli ett "budgethus" JAHA!? och NÄR skulle ni säga det då!? Så här har man alltså gått i onödan och tänk ; fan va skönt med renoveringen sen, det är värt att bo i en barack i 8 jävla veckor för att sedan komma tillbaka till en ny FRÄSCH lägenhet och en ny fräsch tvättstuga. MEN NAHEP! Så blev ju de fan inte alls.. Och varken jag eller victor har nån jävla lust att bo kvar och jag är så jävla förbannad rent ut sagt. Fan att dom inte kunde sagt nått innan dom jävlarna, fan asså! Nu blir jag ju as jävla stressad att flytta innan bebisen kommer och hålla på o fixa o kolla lägenheter nu. Fan ta dom asså, HELVETE! ååååååååååååh jag är så sur. Alltid är det fan nått. jävla rövhålsjävlar.
Typ DÖ!


Kommentarer
j ♥

svar: Vad kul att höra =)

Nej frakten får man dock betala själv.

Annars skulle jag förlora allt för mkt pengar på det här. hehe =)

Kram

2010-02-03 @ 16:36:59
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
towe

fy faan vad jag tyxcker synd om er, så dålig stil av dom! jag skulle hoppat upp och dra honom i öronen!!!!!

2010-02-03 @ 17:50:59
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Carro

Den kostade 98kr det var rea på den annars 299kr:) yes emliy kommer tillbaka till mig.

2010-02-03 @ 21:30:48
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!