Tvätta tvätta!

2010-12-03 @ 12:57:25

Jaaaaaa! Jag är så glad men kan inte berätta varför förrän efter jul! (Handlar om klappar) Och det blev så fint! Får se när resten kommer :) Idag ska jag tvätta och det ska bli SÅ skönt, jag vet inte hur längesen det var för det är jättesvårt att få en tid i det här huset! Sjukt att de inte kunde sätta in nya maskiner nu när de renoverar HELA Ljura. ALLA andra har fått nya maskiner förutom vi och då menar jag ALLA andra hus.
Så typiskt att just vårat hus skulle bli budgethuset. Vi stannade ju kvar i det här huset för att vi skulle få nya tvättmaskiner och så fick vi inte det. In our faces, typ! :D

Jag & Lillasyster Jennifer.
Lika? Njae va..



Kommentarer
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

Vad söta ni är! :)

men ni är inte lika :O



haha ohja det är så jävla najs att priset på askarna sänkts till jul. :)

nu gillar jag dagiset , eller jag ogillar det fortfarande lite, vill att min son ska ha mycke utrymme oc göra utflykter osv osv det gör dom inte där så ja, men vi måste ju byta dagis ändå sen.

Tur är det att han trivs. :)

kramar.

2010-12-03 @ 19:05:22
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!