Snabb uppdatering!

2010-12-06 @ 14:40:50

Hej & hå! Har fullt upp med att städa här hemma samtidigt som man har en liten mammig pojke som vill bli buren hela tiden.  Igår laddade Victor ner penslar till GIMP när jag låg och sov (Jag däckade rätt hårt igår och vaknade inte ens när Victor tog av mig mina kläder som jag somnat med!) Och han gjorde denna med penslarna :


Måste säga att det var ett klockrent citat också! Jag har tyvärr inte hunnit pyssla med GIMP men jag är jävla sugen! :) Håller på med en ny design nu också och jag hoppas det blir som jag vill! :)


Kommentarer
Vic <3

gl

2010-12-06 @ 14:44:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!