Nu ska ni få veta mer om mig!

2010-12-02 @ 16:36:59

Hittade denna på Mickis blogg och ska svara på frågorna för varje dag!
Jag har kryssat för vissa, för att det är inget som tilltalar mig och inget jag har nått att berätta om, men jag har lagt dit något nytt att skriva om!

Dag 2
- Min första kyss.

Dag 3 - Vad är kärlek? Mina föräldrar

Dag 4 – Mina rädslor.

Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

Dag 6Min första fylla.Favoritbloggar

Dag 7Min bästa vän. Detta saknar jag

Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.

Dag 9Min första kärlek. Detta ångrar jag

Dag 10 – Det här önskar jag mig i julklapp.

Dag 11
– Mina syskon.

Dag 12 – Ett resemål jag vill åka till.

Dag 13 – Det här får mig att må bra.

Dag 14 – Det här får mig att gråta.

Dag 15 – Mina drömmar.

Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Dag 18 – Det här betyder musik för mig.

Dag 19 - Min favorit högtid.

Dag 20 – Någon jag vill byta utseende med & varför.

Dag 21 – Det här får mig att vara lycklig.

Dag 22 – Det här stör mig.

Dag 23 – Det här är jag tacksam över.

Dag 24 – Mina mål för 2011


Kommentarer
sandra

Tack jag snor din lista ;) MOHAHA

2010-12-05 @ 23:18:53
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!