Dag 2 - Min första kyss

2010-12-02 @ 17:57:26

Eftersom det inte finns en dag 1, så börjar jag med Dag 2!


Eftersom det förflutna inte "spelar nån roll", jo allt spelar ju roll. Men jag lever i Nuet :)
Jag skulle själv inte vilja att Victor skrev om sin första kyss med nån tjej, så därför skriver jag om min första kyss med Victor.


Egentligen förstår jag inte hur jag vågade springa fram sådär. Nu när jag tänker efter så hade det ju varit väldigt pinsamt att bli dissad mitt på dansgolvet bland alla människor. Men jag brydde mig inte då, jag fick en stark impuls när jag såg han stå där, mot en pelare på Cromwell, vem eller vilka han stod och pratade med kommer jag inte ihåg.
Det konstiga var att jag inte hade fattat tycke för han innan. Jag hade inte tänkt "när jag får i mig lite mer alkohol då jävlar ska jag kyssa han!"
Jag hade inte planerat det. Visst, jag tyckte att han hade fin stil , vackra ögon och väldigt charmig.
Men jag hade inga planer på att involvera mig i ett förhållande eller något åt det hållet eftersom jag bodde i Västervik och gick i skolan/jobbade där. Det sista jag ville ha var en pojkvän. Men vi är menade för varandra så det blev så ändå. Jag hade fått i mig en och annan cider och när jag kollade på Victor fick jag en varm känsla genom kroppen. Jag DOG för hans läppar, de var så fylliga och rörde sig så snabbt när han stod där och pratade och jag tvekade inte en endaste sekund. Jag sprang emot honom tog tag om hans nacke och kysste honom, allt gick så snabbt så han ryggade tillbaka och såg att det var jag och så fortsatte han kyssa mig.

Jag har aldrig känt ett pirr i magen som då. Och varje gång jag hör den här låten så blir jag helt nostalgisk.

Jag själv är fortfarande chockad över att jag kysste han och det var de andra oc¨kså när det hände eftersom vi inte hållt på och flörtat innan eller så, utan det bara hände and It was magic♥
De andra blev med så förvånade att de en bild på våran första kyss!
Tack!

Min näsa blev helt tillplattad, haha. Men what the fan ;)



Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

fan vad hett och sött :) hade du inte gjort det hade ni inte fått sådan fin son!



haha jag vet inte, är det??

köpte två olika men det var samma choklad i. usch!



han har brock i magen och fick konstaterat att han hade magsår också och fick medicin för han bara låg och sa aj aj hela tiden höll på att börja gråta här hemma så han ringde ambulans.



kramar.

2010-12-02 @ 19:25:09
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Chawo

Vsg, tack så mycket också!! Såå sööt ni båda är :O Hihihi så händer med mig också när jag och min kille pussa, våran nästa är så lång och när vi ska försöka ta en söt bild så förstör näsan bilden på grund av att den blir platt :P

2010-12-02 @ 19:43:30
URL: http://chawo.blogg.se/
Ida

Söt bild :)

2010-12-03 @ 00:20:48
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Kim

Haha! Minnet är som på Doris, var tvungen att ta hjälp av chato ;)

2010-12-03 @ 10:05:07
URL: http://kimbjornsdottir.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!