Mer shopping!

2010-12-27 @ 18:30:15



Jävla försäkringskassan att krångla med pengar alltså! Blir galen på dem.. De säger en sak sen så är det inte alls så ioch här står man utan att ha fått nånting denna månad, fan alltså blir så sur. Ringde idag, men får gå in på nätet o fixa med det ikväll! Jag Joel och Victors pappa gick till Centrum och jag hittade lite kläder ( Fick presentkort och pengar till kläderi julklapp) och det fanns mer snyggt i centrum än vad de gjorde i stan! :D
Bilder på allt kommer upp ikväll!


Kommentarer
♥ L A I L A ♥

Vad ska du göra nu på mellandagarna fram till nyår? =)

2010-12-27 @ 23:21:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Cecilia

Underbar vacker bild :)

2010-12-28 @ 01:21:31
linda med melvin

ja fsk kan va kluriga nu :s har aldrig haft problem me dom men denna Månad fick ja pengarna i går. sent som fn .

2010-12-28 @ 17:18:24
linda med melvin

ja fsk kan va kluriga nu :s har aldrig haft problem me dom men denna Månad fick ja pengarna i går. sent som fn . hoppas de löser sig för dig.

2010-12-28 @ 17:18:46
carolina

logga in på msn sen så jag kan skicka över bilderna för jag vet inte om du fick dom på face då min andra data är så seg

2010-12-28 @ 19:48:39
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!