Lussebulle & Saft!

2010-12-14 @ 19:58:31



Drog till Centrum och sökte ytterligare ett jobb. Nu har jag totalt sökt 10 st tror jag. Jag måste säga att det är så otroligt jobbigt sekunderna innan jag stiger in och frågar efter chefen men jag känner mig stolt när jag går därifrån för jag vet att jag har gjort och gör allt jag kan för att min familj ska må så bra som möjligt. Mer kan man inte göra.. 
Jag ska fortsätta att söka och söka och söka och söka för ska jag vara ärlig så är min sista utväg arbetsförmedlingen. Jag vill kunna fixa nått själv även om det är svårt. Men jag vill och jag ska försöka :)

Jag passade på att handla hem lite saker efter jag varit på jobbspaning och köpte bara med mig EN lussbulle då jag fått för mig att Vic inte gillar dem, men så var de inte. Haha, typiskt! Men han hade ätit på jobbet och eftersom jag inte ätit en enda så fick jag ta den :) Så den ska ätas på tillsammans med ett glas saft till säsongsavslutningen av Desperate♥


Kommentarer
Paulina

För de mesta så har jag köpt på panduro. Och sen köpt lite på olika bokhandlar, ja papper och sånt ;) Ja visst är de kul att göra sitt egna. Speciellt så är de riktigt roligt att göra egna fina kort istället för att köpa ;) Pysslar du med? Kram

2010-12-14 @ 20:24:54
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
carolina

svar: ja du om jag visste varför vattnet var brunt skulle jag fixa det,vet inte vardör det är brunt och ibland kan varmvattnet försvinna ett tag skit irriterade när man har schampoo i håret och det inte finns varmvatten att tvätta yr det med.Ja det ska vara mellan 21-22grader inomhus.

2010-12-14 @ 21:47:05
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Tess

Hjärtat du är så söt ! haha skratta åt din kommentar i bloggen :P och tänkte bara tala om att det är en blogg inte facebook :P hihi.. Men jag tycker om dig för det :D och nu är din blogg super snygg :D du klara allt själv oxå det gör mig glad :D

2010-12-15 @ 07:06:08
URL: http://iinyoourfaace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!