Jag hatar mina grannar!

2010-12-23 @ 19:08:35



Jag hatar dem, hatar hatar hatar!
Igår fick jag nog då de hoppade och studsade på golvet KLOCKAN HALV ELVA PÅ KVÄLLEN!
Dennagången öppnade hon dörren och sa ; Nej mina söner sover, du kan komma in och kolla om du vill?
Eh, nejtack? Jag är ingen polis vill bara att du ska ha lite vett i skallen och säga till dina barn att sluta hoppa i golven så jävla hååårt!
Jag sa inte det, men jag ville.


Sen började hon bortförklara sig och sa
 "Men det är nog grannen under dig som låter!"
Jag : Nej, det är det inte, hon är en gammal tant och ljudet kommer uppifrån er.
"Men de bredvid dig, de brukar ju låta"
"Nej? Det kommer härifrån"
"Eller så kanske de är de mittemot dig"
NEJ, det kommer HÄRIFRÅN?



Är hon trög eller!??! Alltså, de är för mycket. Snart ringer jag hyresbostäder! Men de gör väl inget åt det.
Fyfan för våra grannar alltså!


Iallafall, imorgon är det Julafton! Hur ska ni fira det? Vi ska till Victors mamma imorgon och fira med familjen :)
Det ska bli kul!
Är osams med min mamma, hade tänkt fira med dem efter vi varit hos Vics mamma. Men det blir inget.


Kommentarer
Emma Roodla - Foto

okej, ja absolut de har jag. jag tänkte mer på vad du vill ha för miljö och vad du vill ha för typ av kläder. bara så ja vet hur jag ska planera miljö :)!

2010-12-23 @ 19:45:20
URL: http://babiidarling.blogg.se/
carolina

tack syster.jag vet inte om jag orkar fira julafton i morgon ni när jag är sjuk:( Har ni inte ett nr ni kan ringa vid störning i boendet? vi har ett nr vi ringer till och dom är här då på nolltid.

2010-12-23 @ 21:06:35
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!