Hade en helt underbar Julafton!

2010-12-24 @ 20:37:12

Firade med Vics familj i år igen♥ Och jag har aldrig haft en bra Jul, men de två senaste åren, när jag firat med dem, har varit de bästa.. Nånsin!

Fina julgranen och lite paket (Alla var inte ens uppackade) :o


Fick en marsipankaka med mitt namn på. Såå gulligt! :D Och god var den också, tänkte spara den först :P Men den såg så god ut ;)


Har Massor med bilder på vad vi fick och jag är Så otroligt tacksam och glad över allt jag har fått!
Tack snälla för en jätte jätte fin Jul!♥ Ni är underbara.


Kommentarer
carolina

Kul att höra att du hade trevligt på julafton:) själv var jag bara hemma och var sjuk

2010-12-25 @ 10:07:57
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Lina

Vad underbart att höra att du hade en bra jul!! Det e du värd!! Många jul kramar från mig!!

2010-12-25 @ 12:20:27
Emily

Tack Lina! Synd att vi inte träffades på Lilljul! Kram

2010-12-25 @ 21:16:34
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!