God morgon!

2010-12-21 @ 10:00:29



Min lillebror sov här inatt :) Han har skolavslutning idag så jag strök hans skjorta imorse och ställde mig och både kokade och stekte ägg! Lillen har börjat äta jättebra vid frukosten nu, han har alltid velat fram och tillbaka -vissa dagar äter han massor, andra inget alls. :S Men så är de väl? Eller? Han äter en/två mackor med yoghurt/gröt och alltid ett ägg! Vatten dricker han för det mesta. Men alltså, jag vill ge han nått godare men som inte förstör tänderna. Vad ger ni era barn att dricka? Nu har jag en son som klänger på mig, så ska buWsA lite med han innan jag gör sorterar tvätten, för idag ska det tvättas!


Kommentarer
Sara

Vatten och bröstmjölk!

Det är bättre att hålla dom borta från det andra så länge det går! Färskpressad (hemmagjord) apelsinjuice borde inte vara så farligt.

2010-12-21 @ 11:46:09
URL: http://minbebis.com/blogg/nanny/
alice

söt blo´gg

2010-12-21 @ 16:53:19
URL: http://alcice.blogg.se/
Anonym

Ja har oxå problem med vad jag kan ge till min son, men vi kör med Ekströms osockrad nyponsoppa el osockrad blåbärssoppa. Han älskar det! Dom är dyrare än alla andra märken men ja har inte hittat något annat utan socker...

2010-12-21 @ 18:11:21
URL: http://leonsmammas.blogg.se/
Jennie

Jag ger helst ur pipmugg medans min sambo ger ur nappflaskan.. ja tror inte han tänker på hur det är bäst. Sen har den lille precis lärt sig dricka ur sugrör, vilket är populärt ;)

2010-12-22 @ 13:26:02
URL: http://leonsmammas.blogg.se/
linda med melvin

det finns drycker på willys o ica där man köper annan barn mat =) <3

2010-12-27 @ 10:51:28
linda med melvin

dryckerna finns i 3 pack eller i glas flaska =) ja ja köper 3 packen te melle..sen finns de en youce som kostar ca 35 kr 1 liter men den e inte utspäd den får man mkt av finns äpple eller Apelsein :) de ligger vid krämer,nyponsopp avdelningen på willys! :)

snart kan ju din lilel man dricka mjölk också :)

2010-12-27 @ 10:54:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!