Familjemys!

2010-12-25 @ 21:16:02

Idag bjöd jag hem mina småsyskon för att ge dem sina presenter och de blev as glada och det gillas! ;)
Vi åt pepparkakor och Knäck och så drack vi Jordgubbssaft till! Dansade runt granen gjorde vi med.. Älskar mina små plutt syskon, de betyder så mycket för mig! Älskar alla mina syskon, jag har ju 8 syskon, men jag älskar varenda en lika mycket!♥ Jennifer ville ha sitt hår klippt så jag tog fram saxen direkt och kapade av ca 2,5 cm av håret och klippte upp det lite! Blev superfint eller vad tycker ni? :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!