Dag 6 - Favoritbloggar.

2010-12-07 @ 14:09:38

Jag skulle svara på detta igår! Woupsi! Jag hade fullt upp så det blev inget! Men nu så..
Tänkte skriva vilka bloggar jag följer och lite om vad jag tycker om dem.



Kenza. Skön brud, men ger mig inte så mycket. Ganska tråkig blogg faktiskt. Vet inte varför jag läser den ens?
Kandee Älskar henne! Hon är så jävla äkta och jag älskar hennes konst!
Kim  Bra blogg som skriver om allt och inget, inget fake utan äkta rakt igenom!
Michaela Verkligen en jätte söt tjej som har fått en liten flicka, några dagar efter sin 15 års dag.
Mickis Barndomsvän som fått en liten flicka! Suger dock på uppdatering! Skärpning Mickis! Älskar ju din blogg! 
Towe Tvillingmamma till 2 pojkar!
Carro Systers blogg.
Falsksanning Vem älskar inte lite skvaller? ;)
Erica Skriver väldigt fint och personligt!
Maria Montazami Skönaste ever!
Sara Montazami. 
Sabina Ärlig, mysig och ibland kaxig tvillingmorsa till 2 prinsessor, Natacha & Nicole! Har alltid svar på tal! ;)
Melissa. Barndomsvän! Har en liten pojke som heter Marcell som är så j'kla söt!
Linda. Mamma till Oliwer! En av de underbaraste människor jag träffat!

Måste bara fråga.. Alla ni som bor i navestad.. Varför uppdaterar ni aldrig? Finns det internet därborta? ;) Puss på er!


Kommentarer
melissa

Dom kostar bara 2500-2600kr så det e en billig men bra mobil. Den e som en "lillebror" till htc desire.... så har man dom pengarna behöver man inte ta på avbetalning.. :)

2010-12-07 @ 15:59:29
URL: http://xxmelissaxx.blogg.se/
Sabina

You damn right I have! ;) <3

2010-12-07 @ 23:58:35
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!