Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

2010-12-05 @ 21:43:01


Bild tagen igår.

De som känner mig vet nog redan allt detta, men nu kör vi!

•Under förlossningen så gick våran kamera sönder, så det finns endast några få bilder där jag andas lustgas.
Finns inga bilder på en nykläckt liten eftersom vi inte ens fick ta kort med mobilerna.

• Jag har fått alla i en rättsal (under en allvarlig rättegång) att skratta, tillochmed poliserna. (Dock inte med flit)

• Jag kan prata baklänges, jättesnabbt!

• Jag har lidit av tvång så långt jag kan minnas och fått äta medicin för det, men när jag blev gravid slutade jag med all medicin och försöker idag kämpa mig igenom det, ibland jätte tufft, ibland berör det mig inte knappt.

• Jag har förlorat min bästa vän i en hemsk olycka för över 2 år sedan, saknar han än idag och brukar sitta och prata med honom som om han satt bredvid mig. ( Nej, jag ser han inte!)

(kommer inte på något!)
•  Jag har 8 st underbara syskon. Patricia 26, Carolina 24, Victor 16, Robin 15, Jennifer 12, Danny 18 , Melanie  Och Nicolaz.

• Jag är rödlätt (den ni) och får fräknar på sommaren.

• Mitt riktiga efternamn är Pincheira Svalander. Mamma heter Svalander och pappa heter Pincheira.
Men jag är en ingift Figueroa eftersom min styvpappa hette det och var gift med mamma under många år och nu har det blivit en del av mig eftersom jag burit det namnet sen jag var 7,8. Så det är jag nu.
 
• Jag har sett filmen "bring it on" -utan att överdriva, ca 50 - 60 gånger.

• Jag kommer ifrån Malmö och har släkt därnere som jag hälsar på varje sommar och skulle mer än gärna kunna tänka mig att flytta dit igen.


Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Jisses varför fick ni inte ta kort med mobilen??



JAAA ! jag blev tokig men hon sket i mig och babblade för sig själv sen blängde jag bara på henne hela vägen tills hon klev av.



2010-12-06 @ 09:31:16
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!