Dag 4 - Mina rädslor.

2010-12-04 @ 22:51:10



Jag har så mycket rädslor att jag inte kan säga vad som är min största rädsla
.
Det finns så många olika rädslor. Rädslan över att förlora nån, rädslan av att något ska hända en själv när man är ute och går ensam på kvällen, rädslan att träffa någon som gjort en illa, rädslan att få ett nej och rädslan som kommer efter det "nej'et" att man ska känna sig liten. Ja, det finns så många sorters rädslor.

Men en av mina största rädslor är att sitta fast, eller inlåst.
Pga saker som har hänt i min uppväxt så får jag panik om jag vet att en dörr är låst i ett rum/bil jag befinner mig i. Jag är så rädd att sitta fast och inte kunna röra mig, att ingen ska höra mina skrik.. värre upp är om jag skulle sitta fast med någon jag inte kände och den gjorde mig nått. Jag får panik bara jag tänker på det.

Min andra rädsla är att jag ska förlora Victor. Inte till nån annan tjej nu, utan jag menar.. Jag är så rädd såfort han går utanför dörren. "Tänk om han blir misshandlad" "Tänk om han ramlar och slår i huvudet och blir förlamad"
Jag vet inte varför, men det är nästan så att jag är lite paranoid när de gäller det alltså. Han är ju hela min värld ,inte vill jag väl förlora honom!♥

Min "sista" rädsla är att jag ska bli gravid trots preventivmedel. Jag älskar min son, men ett barn räcker för mig, hehe :) Bara för att min mamma har värsta fabriken, så betyder ju inte det att jag vill ha massa barn :) Nej, men ärligt nu. Det räcker för våran del. Visst vill vi ha ett syskon till Joel. Men inte som det ser ut nu och varenda dag går jag och är rädd att jag ska bli gravid bara för att vi inte vill det..


Kommentarer
Ewelina

Jag har skaffat en blogg.se nu . Men vill inte börja använda den fören den är fin. jag behöver hjälp . fattar ingenting. Vill du hjälpa mej ? =)

2010-12-04 @ 22:57:40
URL: http://ewelina.bloggo.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!