Besviken

2010-12-27 @ 10:53:39



Det var ju inte liiiiiiiite folk på stan igår?
Jag var förbi en sväng på mellandagsrean förra året men att gå där höggravid bland folk som knuffas var inte min grej och det var det inte iår heller. Alltså, det fanns ju knappt nånting på rea? Den enda affären som har skapligt många saker på rean var Bikbok. MQ hade typ ett/två ställ men lite tröjor och samma på Vero moda. på Åhlens såg jag inte en enda sak som var på Rea? Sjukt besviken blev jag faktiskt, men jag fick hem lite saker som jag ska slänga upp snart! Nästan inget jag köpte var på rea dock, men nu hade jag fått julklappspengar för att handla kläder så det var bara kul att handla :) Träffade även på min bror Danny på stan som jag inte sett på Miljoner år + hans syster Katty <3 Planerar någondag att ses! :) Ska bli jättekul!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!