19 December

2010-12-19 @ 22:06:39


Dagens mat :) Lövbiff, ris, sallad, baguette och Tzatsikisås :D


Idag har jag suttit och tittat på lägenheter för vi vill inte bo kvar här i Ljura. Ett pundakvarter om jag ska vara ärlig. Saken är den att det har varit jättefint, men de har en pub här och vissa av folket skrämmer mig, jag tänker inte ha de nära mitt barn.. Vill så långt från Hageby som möjligt. Fattar inte varför jag velat bo nära. Visst, jag är uppväxt där och känner alla men jag är sugen på att bo i stan. Nu vaknar lillen måste rusa.


Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

alltså er son är riktigt jävla duktig på att knalla, fan så sött :)

du verkar iaf vara nyttig i maten hihi.

nää du har väl fått en sådan son som min grabb var, världens enklaste ;p , hoppas att allt vänder. tack gumman <3 kramar.

2010-12-20 @ 06:14:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!