14 December.

2010-12-14 @ 11:50:30

Vrför har man inte en egen bagare hemma? Eller nån som kan komma med färskt bröd varje morgon? Det skulle vara nått! :D Idag ska jag ge mig ut igen och söka jobb. Går verkligen och orar mig för det hela tiden, men jag gör mitt bästa och jag försöker alltid göra det bästa för min familj♥. Sen om det blir ett städjobb eller jobb på Gina tricot spelar absolut ingen roll, bara pengar rullar in. :)

Joel har börjat gå mer och mer och snart går han helt. Hjälp vad fort de växer. Imorse när jag diskade så hade han hoppat upp på soffan och kollade på barnprogram. Min lilla sötfis. :) Jag har fått jättemånga förfrågningar om headers och desgin vilket jag tycker är skitkul, men nu har jag så många att jag inte har tid att hjälpa nån mer. Det är ju inte så att jag har tid att sitta och pyssla med headers, jag tar den tiden på kvällarna men då vill jag också ha tid att mysa med min man som jobbat hela dagen. Men de kommer, de kommer.

Vill bara säga att detta inte är en "drama blogg" Så skriver ni fula saker, tro inte att jag ska ta upp det här och ge uppmärksamhet åt eran dumhet på min blogg. Glöm, va? ;) För ni är lika roliga som denna bild.


Kommentarer
carro

lycka till då kanske vi träffas på nere i stan. ska ner ditt och käka vid 13 tiden:)

2010-12-14 @ 11:57:29
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
2 16årga mammor

sv: så lite så :) Tack! jo, det går jätte bra, han är en väldigt snäll bebis så jag har väldigt tur :)

kram

2010-12-14 @ 12:32:45
URL: http://ungamodrar.blogg.se/
Paulina

Fin blogg du har! :) Alltid kul att hitta någon ny blogg att läsa, som är bra, vilket din är! :)

2010-12-14 @ 16:54:35
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
carro

varför inte ta och baka ditt eget bröd som jag gör?



4tsk bakpulver.smällt ner 100g smör blanda ner 3dl mjölk till fingervarmt.8dl mjöl blanda allt i en skål och lite salt ung 225c.dem ska vara inne tills dem är gyllene bruna.och nej du behöver ingen jäst till dessa.

2010-12-14 @ 17:51:58
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!